EN MÅNAD KVAR...

... tills jag fyller 18! Whoop whoop. Och en (halv...) dag till skolstart... imorgon alltså. Vet inte hur det känns, ärligt talat. Whatever. Jag har ju en dag kvar ;)

Sedan sist - en vecka sen va? - har jag shoppat massor, nattbadat i havet, grillat och bara njutit av att få vara ledig. Åh. Just det, jag har vaccinerat mig också. Ska dit igen och sticka mig. Snart. Vi (Emelie och jag, det var vår Thailands-vaccination vi gjorde) tröstade oss innan med pizza, och efteråt med bio. Bridesmaids. HERREGUD, den bästa filmen på riktigt jäkla länge, älskade den högt! Ska se den igen! Och köpa den! HAHAHA gå och se den, det säger jag bara.

Oj då. Nu är klockan redan halv tre. Fan. Här slösar jag min sista sommarlovsdag. Skitbra. Ska ut nu tror jag. Kanske äta lunch först. Sen träffa några. Ha det feeeint. Jag bjussar på en bild på mig. Mycket vacker.



Helloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0