GALEN HELG I KARLSKRONA

Hej och HÅÅÅ!
Uppdaterar lite snabbt här, känner att denna bloggen håller på att dö ut, haha. Ledig är jag hur som helst, slutade jobba i fredags då. Hade en kort myskväll med en kompis på kvällen, spelade yatzy och drack cola. I lördags blev det att jag och en annan kompis drog till Karlskrona och festade järnet. Förfest med snygga fotbollskillar, Statt (som det för övrigt var 23-gräns på, tror jag. Slapp visst betalkön också ;D), ragg och en hel del drinkar och en jädra massa snygga dansmooves! Missar både sista tåg och buss, tappar bort varandra och hela kittet, men det löser sig tillslut och vi slaggar hos ett par bekanta i en sommarstuga. Är hemma i Tingsryd vid 23 söndag kväll, efter att ha legat inne i en lägenhet hela dagen, utan att kunna köra hem då ju. UNDERBAR HELG! :D Vad som är mindre underbart är, på tal om någonting annat, att jag får skriva om detta inlägg nu (undrar just hur många gånger det har skrivits på denna bloggen egentligen?!) och inlägget blir kortare än planerat. Som sagt tidigare, den här bloggen håller på att dö ut, kanske lika bra det xD.

Det blir troligtvis stan på onsdag för lite fix, bland annat vaccination inför Thailand. Har lite på inköpslistan också. Läste förresten att sortimentet "I love..." ska släppas i Sverige, och då hos exempelvis Kicks. Yes, kolla bara på produkterna här, sidan är ännu exklusiv återförsäljare, men inte länge till då kanske? :D

Näe, nu blir det sängen här. Om jag inte skulle ta... ett knäcke till med en massa vitlöksost och skinka på, haha! Åt säkert fem stycken knäckebröd till kvällsmat innan! Vi tog något lätt, istället för baconpasta med pesto som jag först bestämde :( imorgon till lunch! Längtar xD Är såå hungrig nu. Fast... näe. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0