HIDE AND SEEK

Helluu
Jag letar efter min kamera, spårlöst försvunnen... jobbigt att ha två hus att leta i!
Skolan är... usch jag vet inte. Verkligen kul att träffa alla igen, två nya rekryter i klassen, och en bort. Jonatan som flyttat till Lund för att börja på musikalskola istället, we miss you soooo much! Fick reda på att engelska c och psykologi som jag valt KROCKAR, så jag kan bara läsa en av kurserna! Ska försöka få ihop det ändå, på något sätt... Engelska C är det annars som gäller, så får jag väl läsa psykologi senare i livet då.

Idag då ja. Började vid 12, pannkakor och kycklingsallad till lunch (sing hallelujah), religion hela eftermiddagen, ehhh... hem och fika, så skönt att sjunka ner i soffan, haha... karlsbaderbullar, ramlösa smultron och nya Sofis Mode för hela slanten! Mys. Imorgon ska jag jobba i ett par timmar, lördag blir det nästan heldag, ser likadant ut nästa helg. Jag har fått fast jobbschema! Göttans! Jobbar dessa tider var fjärde helg då, helt perfekt!

Nu är det sovdags! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0