IT'S OVER

Åh, det underbara vädret är tillbaka!!! :D och det är 1 augusti idag... känns sådär, rätt skit faktiskt... men ska inte klaga, 3 veckor till skolan börjar igen... :(  jo jag ska visst klaga!!! :( usch, GLÖM DET NU!

Jobbar helvecka denna vecka, självklart... bara för att det fina vädret är tillbaka! Men jag har helt okej dagar, det är inga heldagar eller så ju, typ 5-timmarspass, skitbra! Så jag får min beskärda del ändå, haha :D Ledig fredag dock (och söndag, alltid stängt på min arbetsplats då), då blir det Karl Oscar-dagarna i Växjö, Rix FM-festivalen och festaaa! Taggar redan nu ;D

Och så var jag ju i stan igår och kollade på Harry Potter. Oh my god. It's over. Filmen var skitbra, lite misstag här och där iofs... men ÅÅH jag känner mig helt tom. Uppväxt med detta liksom. Häftigt ändå! Dessutom - ääg att jag såg bion på Harry Potters födelsedag xD Även min käre vän Philippe fyllde 18 igår, grattis på dig med! ;D Vi firade igår!
Hittade lite fina ting i stan också, var sååå nära på att köpa två stickade tröjor inne på H&M, men höll mig ifrån det. Strålande sommarväder, och är inte riktigt i behov av just sådana tröjor just nu ;D men kanske tar mig en extra titt på fredag... lite fina linnen och mjuka sköna tröjor blev det i alla fall, och en bikini som jag letat efter jättelänge - nedsatt på rea, hurra! 29 kr/ del. Det är den på bilden, och den är från Gina Tricot.



Men HURRAAA vilka kvalitétsbilder då... skulle ta om dem, men då DÖR kamerabatteriet... ofc. So there you go ;)
Så jääkla gott med iskall cola och is i denna underbara värme... stekhett möter iskallt. Jag ska bada med pappi ikväll, för första gången i år... Jag VET, sjukt att jag inte badat än!!! Jobbet :( Har iofs haft tid, men inte riktigt ork... någon gång, hehe... Usch vad hemskt. Men nu jäklar! Det ska bli så mys, har inte träffat pappa alls i sommar, för jag har jobbat och han har varit iväg på semester lite överallt, som jag inte kunnat följa med på pga. av att jag jobbar då... jättesynd :( men jag jobbar bara två veckor till, sen ska vi iväg, han och jag :) <3

Nu är jag sugen på glass... antingen väntar jag till senare, eller... så tar jag en nu... också ;D man ska unna sig, det vet ni väl? ;) Vi hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0