KK-DAGAR

... Aa, ääe, asså jag menar kundklubbsdagar. Hos Body Shop, idag och imorgon =) 20% på valfri vara, handla för 400 kronor eller mer och du erhåller en gåva värd 135 kronor! Nice. Har inget att göra idag, slutade för ett bra tag sen, schemalagd fram till lunch egentligen. Första lektionen med engelska c imorse, har samma goa lärare som jag hade i b-kursen, oh detta verkar bli sjukt enkelt och soft, haha. Eller så är det jag som är awesome. En blandning, antar jag ;). Funderar på att tenta av denna kursen jättesnabbt och försöka klämma in psykologi a också. Jag valde båda två kurserna, men de krockade på samma tid, så det var ju omöjligt... tyvärr. Kom nu på mig själv med att känna igen att jag skrivit detta tidigare, hehe. Boooring. Sitter i skolan fortfarande, men ska springa hem nu tror jag. Börjar bli lite hungrig, haha. Ska göra i ordning lite het tomatsoppa, knaperstekt bacon och varm ostmacka till lunch och mysa ner mig i soffan eller nåt. Alltså, egentligen borde jag ut och gå eller gymma eller nåt. Simma? ska börja på Zumba, men kursen startade tydligtvis inte förrän våren, och så länge tänker jag inte vänta. En av mina bästa vänner ska vara instruktör, extra kul då ;D En annan bästa kompis ska testa på det i Växjö ikväll, funderar på att följa med ändå... Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0