PAJJJJJJJ IS SERVED

Hellu. Jag är förbannad. För jag hittar inte min jävla kamerajävel. Därför får ni en kanonful cambild på min lunch idag :) minus salladen, rödlöken, paprikan, fetaosten och tzatzikin, haha! ICA's ost & skinkpaj med purjolök, mmm... till detta, självklart Ramlösa Smultron och en Snickers till efterrätt, hehe... tröjan jag har på mig köpte jag igår, var ledig från skolan och sov hos Emelie i söndags, för vi skulle på möte vid lunch. Vi hade en mysdag (regnig...) på stan där vi shoppade, lunchade och fikade om vartannat, haha. Kommer bättre bilder på månadens senaste fynd, är ju några stycken... om jag bara kunde hitta min kamera...



Snickersen var godare, känner jag spontant... haha
Öööhm, vad ful tröjan blev på bilden? Aldrig lyckas man ;)


Tillbaka till skolan strax, börjar om en halvtimme... affärsutveckling var det visst. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0