HEJ 2011!!!

Herregud vad länge sedan! Jag har mitt i alltihop, mer eller mindre, GLÖMT BORT att skriva här! Har haft bloggen i tankarna någon gång, men senare har den lilla tanken suddats ut, hehe. HEJ kan jag väl inleda med!

Jisses... väldigt mycket har hänt sedan sist, ända sen lucia...! Min jul var fantastisk, fick fruktansvärt fina julklappar och stämningen var mysig, trots förändingen... firade hos både mamma och pappa :) nyårsafton var också sjukt kul med fina vänner, underbart helt enkelt! Fick ett välbehövligt jullov, och tänk, snart är det sportlov ockå, BEHÖVER DET!!! Väldigt mycket i skolan nu.

I helgen, vad ska jag hitta på då? Jaa, ändrade planer tyvärr, skulle först varit med J, men det slopades pga. av att min lillebror fyller 13 år idag, hurra hurra! :D det hade jag för en sekund glömt bort, och jag kanske ska fira honom på hans födelsedag xD imorgon ska han firas lite till, så då funkade det inte riktigt heller (J bor någon mil från mig, och ingen av oss har körkort riktigt än ;o)... crap! Men men, det blir Amanda och PH-mys istället, inte helt hemskt :D

Hade mycket i tankarna som jag ville skriva ner, men nu tycks allt vara borta...! -.-' men det är väl lika bra att jag istället börjar skriva lite på en rapport vi ska skriva om ett företag, i samhäll... jag valde The Body Shop! Och så ska jag göra lite mat också, funderar på tomatsoppa med knaperstekt bacon och en grillad ostsmörgås...? GOTT!!! Kanske lite pasta i också... hungrig nu xD kladdkaka har jag också... mums ;D är hemma atm, svenskalektion vid 12.45 (uuä...), sen är det HELG!!! Thank god.
Men det är väl bäst att jag sätter igång, tror jag börjar med maten ;) vi hörs, snart (lovar! xD)! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0