Helgen♥

Hejhejhej!
Min helg har varit underbart jobbig. Haha nej, ett halvjobbig "problem" som löste sig, men helt underbar! Har lyckats umgås med alla jag älskar, härligt. Fredag: film med två av de bästa, lördag - mys..., söndag åkte jag skidor och åkte på kvällen hem till en annan bästis of mine, mahaha. Gick en sväng på stan idag (sjukt mycket fint i butikerna! Hann inte med alla heller, ska ta mig in i veckan igen), fick med mig en fin knytskjorta i blått från Vila, så snygg. Tog buss hem och mötte upp ännu en bästis, som jag fikat och pratat med fram till för en timme sen. Nu sitter jag framför datorn och tänkte göra lite nytta, men vi får väl se hur det blir med det... vill hellre basta och kolla på en film! Blir nog ingen bättre uppdatering ikväll. Vi hörs hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0