KÖRA BIL

Hej!
Ska bli bättre på att publicera egna bilder, lovar! Har min sladd i väskan...

Har ångbastat precis nyssens, skrubbat och smörjt in mig, underbart! Ska lägga en ansiktsmask nu också, och låta den sitta under början av Solsidan! Trött nu, varit uppe till halv sex på morgonen i fredags och igår (egentligen ingen tid för mig längre, skrämmande xD), dessutom halvt sjuk, så jag ska gå och lägga mig relativit tidigt ikväll.

Nej, hade tänkt skriva mer, men det får bli i ett senare inlägg ikväll, kramar! Nu blir det Solsidan och smoothie.

PS. Haha, rubriken hänger så mycket ihop med texten, märkte jag nu. Men jag körde bil idag. Typ fjärde gången jag satt i förarsätet idag xD men det gick...bra, ska dock tilläggas att jag bara kört automatare än, dåligt! xD men kul är det, och nervigt ;D).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0