Muffin

Just som jag läste Kenzas blogg, där hon skrev om basskuggan Muffin från Make up store, surnade jag till eftersom jag inte hittar min. Hade tänkt köpa en ny när jag var i stan sist, men orkade inte ta mig till MUS, så jag tänkte att det får jag väl göra i veckan. MEN JAG HITTADE FÖR TUSAN SKUGGAN I EN VÄSKA!!! Tillsammans med ett läppglans jag letat efter, jisses så glad jag är nu xD Har inte duschat än, men skaaa... jag är så sjukt seg att komma till skott, orkar inte stå i ishallen och jobba aset av mig ikväll... har andra saker jag måste göra, men visst... duty calls. Blir nog lite bättre när jag fått duscha och känner mig fräschare, ont i magen har jag också... UÄÄK. Hoppas NI får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0