Röd eller blå, det är frågan!




Vad säger ni? Jackorna kommer från Monki och är underbara, kanske blir en i varje färg? Haha! Kostar 450 kronor styck, och är ute i butik typ nu (februari)!

Idag har jag inte gjort ett jota. Typ. Gjorde matte i sängen imorse, somnade gott om igen och steg (tyvärr) upp strax efter tolv! ;S duschade och åt lunch, sen vet jag inte vad jag gjorde, cyklade till farmor och farfar vid halv tre och fikade och pratade lite, hemma vid halv fem, åt mat och nu sitter jag här! MÅSTE göra läxor, MÅSTE! Tar kanske en bit kladdkaka, snickers eller en macka med räkost, vad som! Måste ha något vid sidan om att koncentrera mig på, känns det som xD Hoppas alla har en fin kväll, vi hörs! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0