15 februari 2011

Hej på er,
hade alla en fin Alla ♥ Dag? Det hade jag ♥ :) skulle kikat in här och hälsat, men glömde visst bort det... slarv.

Oh well. Är det bara jag som är så jävla trött på snö och kyla så jag spyr? Det är så jäkla kallt ute! Inte så pepp att gå ut, trots att man klär sig varmt... psyket blir instabilt också xD men lov nu till helgen och hela nästa vecka, trots att jag lär vara upptagen med läxor (äh ;D fast jo, svenskaprojekt som suger ballleeeee rent ut sagt, sorry mates). Men ska hänga med vänner och myysa också ;D
Ikväll har jag varit på gympa, välbehövligt!! Har tjockat mig den senaste veckan så det är inte sant, usch... vill ha värme ute, så man blir lite motiverad att på kvällen hoppa ur sina myskläder och sticka näsan utanför dörren! Snart, snart...

Man blir dock, trots skitvädret, galet sugen på vårkläder!!! Ska ta och klicka hem lite fint nu någon dag tänkte jag mig, besöka stan också... man blir inte mindre sugen på alla fina sminkkollektioner som rasar in, heller! Så sugen på ett par skuggor från Peacocky (MAC), särskilt Odalisque! Och kollektionen Wonderwoman som i Sverige släpps om exakt en månad, om jag inte har fel, den 15 mars tror jag ska vara rätt. Ojojoj... nu bör jag stänga av här innan jag får abstinens och spasmer, GE MIG VÅR!!!♥

Nej, BILDER! Så fort våren kommer... nu tänkte jag krypa till kojs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0