BASICS, TYP

Åh så jäkla trött, tur att kvällens planer ställdes in, instället ska jag vara hemma och slappa. Har jobbat 12-17.30 idag - slutkörd för det är så mycket att göra heeela tiden - och efter jobbet cyklade jag direkt bort till en vän för en stund. Sitter nu och borde föra över bilder från kameran, men... bööh. Letar lite kläder på internet, bland annat efter en till fin spetstopp i vitt :) här kommer lite random plagg som jag bara tyckte var fina:

 

 

 

 

Dessa ovan är från Monki, och de är de perfekta slappa t-shirts, de tre ovan kostar 100 kr styck och jag ska slå till på alla tre tror jag!

 

 

 

 

 

 

 

Jeane Blush / Nelly.com

 

 

Nelly.com

 

 

 

 

Vero Moda / Nelly.com

 

 

 

 

Paprika / Nelly.com

 

 

Jones & Jones / Nelly.com

 

ÅÅHH så segt, detta inlägget har tagit en timme - om inte mer att få ihop, blir så förbannad x) nu ska jag titta på tv och dricka te. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0