CHERRY CHERRY BOOM BOOM

Sitter i soffan (i en av mina nya BHar från Ellos, fullträff där! Köper oftast på Lindex annars, kvaliteten där är oslagbar, men de här verkar bra också. Kan visa bild någon dag. Vilket avbrott mitt i en mening, haha) och PROPPAR i mig körsbär och bigarråer! Fullt av dessa söta både hemma hos pappa och mamma, vet inte hur många liter jag ätit sammanlagt igår och idag, ärligt talat. Min mage känner inte av det överhuvudtaget :S Och tur är väl det!

MMMMM.......

 

Ska kolla på Victorias födelsedagsfirande på TV nu, det kanske började vid åtta? Det gjorde det säkert... Väntar på mamma som är och handlar en snabbis, bland annat dipp till chipsen och Sofis Mode till mig :)

 

 


Och från körsbär till någonting helt annat, nämligen MAC's senaste kollektion Semi Precious, på bilden - MSF (Mineralize skinfinish) i Rose Quatrz. Suuuperfint... finns att köpa här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0