:D

Hej!
Idag skulle jag varit ledig, men jag hoppar in och jobbar för en annan. Börjar vid 15, till strax efter 20! Imorgon blir det Östersjö, ska bli feeett kul :D precis allt har löst sig nu, perfekt! Är glaaa nu! Kunde bara önskat lite finare väder till imorgon, men whatever, det blir skoj ändå :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, i knappt en timme innan jag börjar jobba... är liksom rastlös, och mamma har varit på Öland sen igår förmiddag, bara jag och kisarna hemma. Tiden går så fort ändå, kommer inte hinna blinka innan jag ska åka x) Sitter förresten och bläddrar i H&Ms höstkatalog som låg i brevlådan idag! Usch... haha. Inte än på ett bra tag, tack!!! Men det finns en heel del gobitar, det förnekar jag inte ;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0