FRISK LIME

Hejje...
Trött! Har varit ett extra långt arbetspass för mig idag, så nu är jag då också extra trött ;) imorgon är det Börjes marknad, börjar vid 11 då. Dock kortare pass än vanligt, tackar... ledig söndag (stängt på söndagar, garanterad en ledig dag ;D), ska träffa en vän, eventuellt inne i stan. Ska passa på att köpa Lerima t-shirtsen inne på Monki, åtminstone den randiga! Hårfärg tror jag att jag ska slå till på med, imorgon efter jobbet, hoppas jag inte glömmer det bara... och så beställdes två stycken BHar från Ellos idag, jäävlar vad irriterad jag blev igår när jag skulle beställa från internet, INGENTING funkade! Sidan bara krabbade, och sen funkade inte erbjudandekoden? Åååhh. Så det beställdes per telefon idag, tur det funkar också... tycker det är kul att det fortfarande finns postorder per post! Bah, irriterad blev jag i alla fall!

Blev så sugen att baka så här på kvällskvisten... något med lime... smörkola med lime, kanske Key lime pie... men självklart ska jag inte baka nu ;) blev bara lite sugen ;) Kan vara på grund av Linda Runn, kolla in!

Är det förresten någon som har doftat på CLEAN's Warm Cotton? Är sugen på den... har inte luktat på den, men jag kan ju bara tänka mig? Eleven har ett doftset om tre av deras bästsäljande dofter Warm Cotton, Cotton T-shirt och Fresh Laundry för 199 kronor! (En bild skulle jag ha här, men kan inte infoga eller ens KLISTRA IN en bild, what the fuck... GODNATT SÄGER JAG NU!). Not another teen movie går på trean, det är nog fan den filmen som visats på TV mest av alla jävla filmer, ever... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0