GÖTEBORG IMORGON! :D

Hallåå!
Vilken svettig dag det har varit i Växjö idag, det kan jag lova! Kortet flög ur plånboken många gånger idag! Köpte, och fick också av mamma, två par shorts (ett par korta jeansshorts och ett par gröna, korta cityshorts), basic linnen, två finfina fjäderhalsband, en tunn klänning, rakblad (hehe), Clinique's Superpowder (puderfoundation) och en puderborste från Make up store, ett suuperfint rouge, snygga trosor och... ja det var nog det. Några grejer var det rea på, underbart! Ni ska få bilder, MEN - inte just nu, för jag har verkligen inte tid! Måste raka benen, fixa mackor och eventuellt tvätta håret (om jag inte gör det tidigt imorgon bitti istället), ska åka hemifrån 06.45 imorgon, mot Götet och Liseberg! :D ska bli så jääkla kul! Bre mackor måste jag göra ikväll också, herre min skapare xD vi hörs om ett par dagar, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0