HÄNDELSERIKA DAGAR

Hej!
Det var nästan en vecka sen jag skrev här sist. Jag har haft det jäkligt bra denna vecka, väldigt mycket skoj har hänt, och en del skumma saker också... nog om detta! Tingsryds marknad i måndags och tisdags, typ årets händelse i hela Småland, haha. Det betydde två enormt hektiska dagar, men det gick jävligt bra, och vi hade sjukt kul på köpet! Tack tjejer! ;) Hur som helst, arbetstid från 12-20.30 på måndagen, hem och duscha och fixa sig snabbt, sen ut och supa och ha jävligt roligt med vänner, komma i säng tidigt på morgonen, ingen sömn alls för att sedan jobba 9-17 på tisdagen ;) asnice! Taggar Karl-Oscar-dagarna till nästa helg nu!!! :D

(Någonstans här dampade mitt internet ihop, så nu får jag skriva om'et... FAN vad irriterande). Jag varken orkar eller kommer ihåg vad jag skrev, så jag avslutar här nu. Det var något om en concealer från Coastal Scents som jag var sugen på att beställa, bla bla bla...

Vi får väl se vad jag hittar på för bus ikväll. Vi hörs antingen senare eller en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0