HEAT RUSH

Åh vad skönt att vara ledig! Särbo-fredag som vanligt med mina underbaringar :) vi kollade på Water for Elephants, kan se den om och om igen, sååå bra! Var uppe till tidig morgon, upp vid 12 för jag skulle ner en sväng till Apoteket. På väg hem sen köpte jag mig en parfym jag kikat på, Beyoncé's Heat Rush. GAAH vad gott den luktar!!! Fick även bli en ny Lime coolada body butter från Hawaiian Tropic, mmm...

Hemma själv nu, de andra är och badar på Kaskad (i brist på vackert väder som var utlovat av SMHI, SUCK. Kollade häromdagen, det skulle bli strålande sol och 25 grader, efter 12 timmar var prognosen ändrad till mulet, kallt och lite regn. HUR FAAAN kan man ge en sådan felaktig prognos?). Kollar på Britain's next top model, men det suger... ska se Kommissarie Späck istället, hehe. Vi ses senare, har ett par söta bilder på mina kiisar, och även lite ny heminredning (mamma) som är helt ljuvlig!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0