I BLICKFÅNGET

Kikade in på denna tjejens blogg och fick syn på denna URSNYGGA gråa klänning - vart kommer den ifrån?

????????

 

Även denna outfit tycker jag var enormt snygg, ska apa efter! Väskan kommer från Zara!

 

Lördagsmys väntar! Jag somnade i soffan innan, rätt koko i huvudet nu... funderar på att ta en liten promenad runt kvarteret för att piggna till lite. Imorgon ska jag på sista Harry Potter (jag veeet, shame on me BIG TIME för att jag inte sett den - och jag ska föreställa ett STORT fan? Haha, men har inte riktigt haft pengar så jag har sparat mig, och dessutom - jag har velat dra ut på det, för nu är det sista, allra sista, någonsin. Gissa om jag kommer att gråta) med en kompis och hennes vänner, ska bli skoj :) Ska köpa lite smågrejer också, och äta något riktigt gott... sugen på Donken och chili cheese, haha! Vi får väl se ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0