KYCKLINGSALLAD... HAHA

Hej!
Jobbat klart nu och har ätit kvällsmat också, tog med mig en kycklingsallad med vitlökssås från jobbet. Gooott! Rätt trött nu, har som vanligt varit långa köer hela dagen och kvällen. Skulle annars cyklat hem till pappa, han och mina bröder kom hem från Falkenberg idag :) han hintade om att Ben & Jerry's Cookie Dough var inhandlad, jag dog... ;) men jag orkar inte cykla dit ikväll, imorgon så :)

Jag veet... bilder. Jag är trött och i allmänhet ofta en seg människa =) Fy skäms! Vi pratar om någonting annat... Näe. Jag ska duscha! Sen se en film, eller nåt. Kanske gå en sväng. Imorgon, det första jag gör är när jag kommer till jobbet är att äta en jordgubb-rabarber-strut. Den godaste på jorden, typ. Drömmer om den nu. Haha. Slut på slöa inlägg. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0