LACKAT OCH KLART

Snygga nagellack, det persikofärgade från Gosh och det metallicblå från Mavala.

Bilden är från www.heartcore.se


Bild från www.iamsthlm.blogg.se


I och med att jag inte får ha nagellack på jobbet så lackar jag sällan naglarna. Hade dock ett knallrosa på mig i tisdags när vi var på High Chaparral, det piggar upp så otroligt mycket, och färgstarka naglar blir ju en accessoar i sig.
Kom hem från jobbet för ungefär en timme sen, har ätit strawberry cheesecake-glass med kakbitar i (mums, ja!) och strax ska mamma och jag åka och hyra film och köpa chips och mysa lite, mina bröder har åkt till västkusten med pappa igen :) Jag kan förresten visa det knallrosa nagellacket, och outfiten från i tisdags då :) Men VARNING säger jag bara - jag har inte tagit hand om mina naglar på... usch jag vet inte hur länge, och lacket är lite bubbligt och skavt (inget som syntes på långt håll, dock), så det ser inte vackert ut - men ville bara visa färgen då.



Rose Fuschia/Rosy Pink, Forever strong Pro från Maybelline



Vilken knasig bild! Outfiten var mycket snyggare irl och på andra bilder, faktiskt!
Jeansshortsen kommer iallafall från Gina Tricot, favoriter! Även skärpet är därifrån, t-shirten från Monki, och så vita converse och väldigt hela strumpbyxor, hehe. Väskan är gammal och kommer från Gina Tricot, den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0