SOLGULA TING

Hej!
Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär, skönt att vara hemma... har tagit en dusch och tagit på mig mysshorts, sitter i soffan med nybakta bullar och mjölk. Inte helt fel! Måste snart gå och lägga mig, för imorgon ska vi upp tidigt för att åka till High Chaparall, haha! Jag har aldrig varit där tidigare, så det ska bli lite småskoj! Jag ska rida, kollade precis på hemsidan och kikade på vad man kan göra. Skoj :D

Hade en slapp dag med Emelie igår, vi gjorde broccolipaj, åkte runt i bil och letade efter en soppa som hon tvuunget skulle ha, och vi åkte LÅNGT! Miljöbovar! Jag shoppade lite, på Monki. Den randiga Lerima-t-shirten, och...

Rea på denna! Även...

 

...denna underbara, solgula toppen! Inte så ljusgul som på bilden! Bara 80 kronor!

Nästa gång jag åker in till stan kanske jag slår till på denna, såg inte om den hängde någonstans i butiken igår:

 

 

Även detta gula lack från Make up store, Agneta heter det:

 

Har ni förresten sett Nellys rea, på skor? WOOHOO!!! Ska tigga till mig åtminstone ett par skor från mamma eller pappa, hehe... kolla på dessa (som jag visat innan), 149 kronor!

 

 

 


Det här blev ett osammanhängande inlägg, det känner jag... Ska fan leta upp min kamerasladd en gång för alla, och det är NU! Har en massa bilder att lägga in här som jag ligger efter med, och dessutom MÅSTE de föras över för att jag ska kunna tömma kameran på tuuusen bilder så jag kan fota på High Chaparall! Vi ses senare, ska lägga en ansiktsmask nu, och sen leta efter sladden! Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0