SUPERTIPS: CLINIQUE SUPERPOWDER DOUBLE FACE POWDER

Hej, det första jag gör är att tipsa om min nya puderfoundation från Clinique, Superpowder. Jättebra! Konsistensen är som ett vanligt puder, men det "smälter" in i huden så fint och täcker alldeles lagom :) Jag använder en puderborste i äkta hår av tvättbjörn (?). Från Make up store, som till synes nummer 379.

 

Dosan har en jättestor spegel, ett jättestort plus!

 

 

 

 

 

Pudret kostar 270 kronor, finns hos bland annat Kicks och Åhléns. Borsten kostade 235 kronor.

 

Som ni ser har jag (mamma, hehe) äntligen hittat min kamerasladd! Bjuder på ett inlägg lite senare, för nu ska jag äta lite. Är det bara här som det spöregnar? :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0