THE COLOR PURPLE

Hej!
Jag sitter i soffan och kollar på Oprah, The color purple - reunion heter programmet, och jag inser när jag tittar på det att jag aldrig hört talas om filmen The color purple. Måste se.
När jag vaknade gick jag ut på balkongen, smorde in mig med Hawaiian Tropic's underbara sololja (doften, jag döör!) och la mig i solstolen med Snabba Cash (har läst den många gånger, riktigt bra! Ser fram emot att läsa fortsättningen nu, Livet Deluxe) och bara njöt. Satt i lite mindre än en timme, sen kom molnen och jag orkade inte ligga kvar. Skönt att vara ledig idag också, börjar jobba vid 12 imorgon.

Mamma slutar jobba nu, så hon kommer strax hem. Hon hade tänkt baka kanelbullar idag, men när vet jag inte, och jag är så sugen... jag har lågt blodsocker just nu och det är ju därför jag skulle kunna äta vad som helst och hur mycket som helst precis nu, men jag ska ta mig tusan åka ner och köpa frysta kanelbullar och värma *dregel*
Får verkligen hålla mig från att gå ut i köket och ta fram en massa godsaker, haha. Jäkla blodsocker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0