VILKET DYGN!

Hej!
Vilket dygn vi hade i Göteborg, underbart! Skitbra väder - varmt men rätt mulet, solen kom dock fram ibland, och torrt. Vi åkte konstant, väldigt korta till inga köer alls! :D trötta och skitblöta vandrade vi mot parkeringen och lyssnade på Metallica som spelade på Ullevi. Tog oss till en campingparkering och hade den värsta natten på länge, haha xD fy fasen vad TRÅNGT och OBEKVÄMT! Lite farligt också faktiskt xD vi hade andra planer på att sova hos några i stan, men så blev det inte. Vi kom iväg snabbt sen på morgonen i alla fall, och var hemma vid 12.30, äckliga som jag vet inte vad, haha. Det blev dusch och tvätt av kläder och converse, och sova i några välbehövliga timmar på en mjuk bädd, hähä. Ska sova nu strax, eller jag ska lägga mig i sängen och läsa. Kanske tar med lite godis och iskall ramlösa, så gott... chips har vi, och dipp, och det skulle egentligen varit gott, att äta en liten skål, om det inte vore för att jag åt en kebabrulle till kvällsmat, haha... jag propsade till mamma, "jag SKA ha kebabrulle!" så så blev det ;) kanske bara tar mig lite galiamelon...  mat mat mat! Bilder från de senaste dagarna kommer upp imorgon! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0