3 juni!

Hej på er i  den enorma sommarvärmen!

För det första vill jag säga att jag uppdaterade här den 1 juni, lustigt att det inlägget inte finns? Inte ens i utkast :O aja, här hemma har det varit närme 30 grader hela dagen, fortfarande riktigt riktigt varmt ute, så UNDERBART! Snart sommarlov...

Var på bio i onsdags, och shoppade lite i stan. Vi såg Pirates i 3D, men jag gillade den inte särskilt mycket, men nu har jag sett den i alla fall!
Idag har jag varit nere på campingen hela dagen, ätit glass och spelat minigolf med mamma och mina bröder :') Emelie var hos mig igår, så jag har aktiverat mig och det är så skönt att ha nåt att göra när man egentligen bara vill lägga sig ner.

Fina skor från Pieces. Mammas par, dock!

 

Make up store lipstick i färgen Peachy (cream-finish). Såå fint!

 

 

Fin klänning från BikBok! Det blir nog ett köp!

 

Nu ska jag bara mysa, skulle varit med ett par kompisar, men ändrade planer så jag ska bara mysa hemma istället. Ha en fin, mysig kväll, så hörs vi imorgon! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0