ADIDAS

Hallåå
Sitter i soffan och slappar, så skönt. Var och stavade (med gångstavar) elljusspåret med farmor innan, behövligt! Nu bakas det för fullt här, marängbottnar till crisptårtorna till midsommar. Gooott ;) frågade mamma om vi kunde åka in till stan för att shoppa lite, har en liten lista ;) *jag älskar att skriva såna listor!* Det blir nog på tisdag, båda börjar jobba på eftermiddagen då :)

Letar bland annat efter en ny Adidas-overall - den jag har nu köpte jag när jag gick i 7an eller 8an, och det är ju ett tag sen = benen på byxorna är för korta. Kommer faktiskt i den annars, ganska konstigt, för jag har ju växt på längden (jackan passar fortfarande), och på bredden ;) den är dessutom i strlk S, hmm... lustigt tycker jag, men nog om det xD vet inte vad modellen på overallen heter, men det är den traditionella mörkblå färgen med de tre vita ränderna på jacka och byxor, rött foder som andas. Kan visa bild på den någon dag, den är riktigt snygg :) letar helst efter en likadan, men om jag inte hittar den (vore nog inte så svårt iofs), så tycker jag denna är ganska snygg, tror jag... eller... jag vet inte... jag får leta vidare! Den här hittade jag i alla fall på Stadium, Adidas Performance, även shortsen som är riktigt snygga och sköna.


699 :- / Stadium




199 :- / Stadium


Nu blir det lite mer TV-tittande, men snart sängen, är riktigt trött! Ska bara kika in på Ticnet och kolla biljetter till årets Östersjöfestival (20-23 juli), gaah! Maggio kommer dit! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0