ÅRETS FÖRSTA

Åt årets första jordgubbar i... förrgår? Riktigt gott!

 

Cyklade bort till kyrkan innan då va, och jag kände verkligen vibbarna, rös faktiskt! Trodde för en stund att jag också var student i år, men nej då, det är 363 dagar kvar ;) vi har räknat, och vi tar studenten den 8 juni 2012, en fredag. HP09, ni är sjukt underbara! <3 Nu ska vi dock inte bli blödiga här, vi har ju ett år kvar xD

Som jag lovade, så kommer ett litet tips på supersnyggt budgetsmink från Isadora! Bilderna var ju fett kassa ser jag nu, och färgåtergivningen/skimret/glowet i skuggorna syns ju inte alls, men ni ser ungefär i alla fall.

 

 

Glow Stick i nyansen Bronze Kissed

 

 

Ögonskugge-kvartetten nr. 65 - Khaki Bronze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0