...

Hej
Jag har inte synts här på ett par dagar av några olika anledningar, bland annat att jag och min pojkvän har gjort slut... vi får se hur detta slutar. Kommer iallafall inte att uppdatera här så jätteofta nu dessa dagar, främst för att jag inte känner någon lust alls att skriva här. Återkommer någon gång, hoppas allt är bra med mina läsare! Nu ska jag fortsätta kolla på Glamourama och äta gott... mulet ute idag, så har ingen lust att gå ut, kollar istället på när min ena kisse fångar en fluga xD Jag känner mig lite nere, men det känns ändå bättre...eller... som sagt, vi får se hur det blir framöver :') mer än så säger jag inte här, nu ska jag fortsätta slöa! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0