EYEBROW-FIX

Beställt tid hos frissan för brynplock + färgning, på måndag! Ville göra idag, men de hade fullt upp så på måndag, det blir jättebra det också! Ville egentligen klippa och färga håret också, men det beställde jag inte tid för... typiskt, haha... nu har mamma kommit hem från jobbet, så är inte själv längre. Tycker inte om det när jag är nere, allt blir så jobbigt när man är själv med sina tankar. Ska nog fortsätta vara nersjunken i soffan ändå, skönt. Bläddrar i Sofis Mode som jag köpte igår, ska lätt börja prenumerera nu! Jättebra ju :'D å andra sidan, att tidningen kommer ut varannan vecka och istället är utökad med fler sidor, gillar jag inte jättemycket... visst är det kul med fler sidor, men jag läser igenom en sån tidning så fort, läser den ett par gånger, och sen får man vänta ett tag innan den kommer igen. Men spännande ändå, undrar just hur den kommer se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0