EYEBROWS

Åh hallå...
Allt bra? Med mig är det bra! Slutade vid lunch idag, och vid halv ett var jag på plats för att plocka ögonbryn och färga dem, lite vardagslyx. Jag kan ju bara säga att någon bild vet jag inte riktigt om jag vågar lägga upp... haha nej då, men - jag bad om en naturlig färg, men de är väldigt mörkt bruna... kan vara så att det sitter en del färg på huden, så jag ska inte döma fullt ut nu. Annars är jag nöjd!
Var hemma hos mamma sen väldigt snabbt och skulle hämta ett par klänningar och lite smågrejer. Vet ni vad? Jag glömde kamerasladden, haha... jag kan inte tro det alltså, så j*vla typiskt xD men ska hämta den sen i eftermiddag/ikväll, ska träffa vänner då :)

Just nu: kollar på TV, Spårlöst med en tjej som heter Claudia, som tydligen bott i Tingsryd ett tag? Man hajar till när man hör nåt sånt, för det är ju så litet. Men faktiskt inte så okänt, några som hört någonting om T-ryd? ;) ah, slötittar bara, borde egentligen... göra nåt annat xD nej, här ska jag ligga och njuta av att inte stressa, så sköönt! Ska nog hämta lite glass från frysen, kolasås och strössel... haha eller inte. Vi svänger väl ihop en kladdkaka med jordgubbar ikväll, och det är bara måndag så lite får jag spar mig ;)
Nu fick jag jädrar sms, A är redan klar i stallet så vi slår ihop oss nu. Mys! Ha det fint, så kommer jag med bilder ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0