GRILLFEST

ÅH vad sur jag blir, skulle verkligen ha haft min kamerasladd här nu... ska cykla och hämta den sen. Vi har iallafall grillfest i trädgården här nu, suuupergod mat och övrigt gottis såsom jordgubbar, vattenmelon ostbågar och smågodis, kanske en drink också! Käk nu faktiskt, jag skulle bara komma med bästa hårtipset, om du har långt hår: jag brukar alltid svänga upp håret i en stor knut/boll innan jag går och lägger mig, inte i vägen och det blir inte så fruktansvärt varmt i nacken. Tipset är då att tvinna håret innan du slutligen rullar ihop det till en knut. Suuuperfina lockar, helt av sig själv!

Nehe, nu ropar de på mig, haha. BILDER KOMMER! Kan inte lova tillräckligt många gånger ;) ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0