INGET KUL STUDENTVÄDER!

Usch vilket väder, tycker synd om studenterna idag! Grått, regnigt och rätt kyligt, yuk... ska kolla på utspringet sen, vid fyra, sen börjar jag jobba klockan fem till halv nio. Innan dess ska jag till kyrkan och lyssna på Ph, Jonte och Ludde (sjunger/spelar, student för treorna idag då, på vår gymnasieskola i Tingsryd ;)), hoppas att vädret klarnar upp lite framåt eftermiddagen!

Update: om en timme ska jag till kyrkan, ska äta lite lunch först tänkte jag mig, har ont i magen dock... det vore ingen bra dag alls om det inte vore för att jag gjorde den muntliga delen i svenska nationella imorse, gick jättebra :') så jag är nöjd med det, det gjorde dagen lite bättre, så skönt att vara klar! But, still - ingen bra dag... man blir ju inte mindre deppig av att vädret är skit heller. Blah. Egentligen, om jag inte skulle jobbat, skulle jag varit på Liseberg med Amanda och hennes syrra idag, Ringo uppträder där ikväll! Fan att jag inte åkte... visste att hon/vi skulle dit för väldigt länge sen, innan jag sa att jag kunde jobba (jag hoppar bara in extra idag) - visserligen hade det varit så jääääääävla coolt att se en Beatles-medlem, men det kommer kanske fler chanser... vi ska nämligen till Liseberg om typ tre veckor igen, så jag hoppade det. Inte så kul väder heller, även om vi skulle haft fett kul ändå ;) aja, idag tjänar jag pengar istället för att slösa dem xD  Nu ska jag göra mat, som sagt. Skriver senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0