SUPERSLICK LIQUID EYELINER

Kladdkakan var gooood, särskilt med jordgubbar till, knäppt gott. Nästa gång jag bakar funderar jag på after eight-brownies (med glasyr såklart!) ;) eller så blir det en crisptårta (den godaste tårtan, jag lovar er!!!)! På fredag blir det skolavslutningstårta, aningen jordgubbstårta eller crisp, men ärligt talat ska jag be om en crisp. Ni ska få recept på den för den är heeelt outstanding.

Emelie och jag pratar om vaccinering inför Thailand i höst, och hörde talas om japansk hjärnhinneinflammation?! JAG VILL INTE ÅKA LÄNGRE!!! Skitläskigt ju xD det bör man vara vaccinerad mot om man ska bo en längre tid i djungeln, och vi planerar åtminstone ett par nätter övernattning i djungel, så det kanske är bäst att man tar den... hua!

Kollar på Loser på TV, gillar den! Sitter och dreglar över mat... imorgon ska jag köpa chili cheese tops och kanske en milkshake på Donken, ÄLSKAR Chili cheese tops! ;) usch, mina matvanor... kikar också på MAC's Superslick eyeliner, ska slå till på Nocturnal och Smoky Heir, såååå snygga!

Från vänster:

Nocturnal, Signature Blue, Smoky Heir

(bild från Temptalia)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0