KLAR MED MATTEEEEN!

ÅÅHH jag är äntligen klar med matten. Ingen mer matte, ever! Om jag inte ska läsa mer matte senare i livet, om några år kanske... MEN INTE NU! :D

Hemma och firar med jordgubbar nu, hehe. Tar en buss vid 14 in till stan, ska bli skönt att göra nåt, men lite trist att gå själv. Skulle träffat en vän där, men hon skulle iväg lite senare, så det blir inte av. Ska istället köpa mig nylanserade Sofis Mode, en påse chili cheese tops och softa - inte ute dock för idag är det kyligt :(  såg att Monki har 50-70% rea också, woho! Ska dock inte handla något annat än saltvattenspray idag, behöver ingenting och har handlat mycket nu de senaste veckorna :) letar dock efter en hatt, denna från Monki är ju faktiskt fin, titta bara!

 

Får se vad jag ska göra för mat till lunch, är hungrig men ändå inte. Nåt gott finns det alltid. Nu ska jag glo på en film, men först lägga min kamera på laddning! Vi hörs, hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0