MELON + HALLON + SALTLAKRITS

Vilken jäkla dag på jobbet. Har gått hur bra som helst till nu i eftermiddag, råkade hämta alldeles för mycket ost, och dessutom så tappade jag en lingonsyltsburk i golvet. Den sprack = lingonsylt över heela golvet. Fan vad trött jag blir. Så jävelens skönt att komma hem och fika framför TVn. Skulle egentligen gått på kondis med mamma och de, men jag hade lingonsylt på både skorna och kläderna, så jag cyklade hem istället. Ikväll ska jag sova i stallet med friends, mys :) ska packa tandborsten och massa godis sen ;)

Åt lite glass på jobbet innan, melon, saltlakrits och hallonsorbet, sååå jäkla gott. Det var jag tvungen att berätta, annars hade detta inläggets rubrik inte förklarat sig ;) och byta rubrik orkar jag inte göra xD

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Top Model, äta kvällsmat senare, packa och sen till stallet. Börjar jobba vid 15 imorgon. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0