"I JUST CAN'T GET ENOUGH"

Hej på er
Kom hem för ett par timmar sen, efter en andra hård natt i stallet, haha. Ledig idag och imorgon, midsommarafton jobbar jag 10-15. Nästa vecka är det helvecka (mån-fre), pust! Snart Liseberg också tänkte vi! :D

Sitter i soffan och kollar program på TV3 play, har mensvärk och letar klänningar på Lipsy. Kolla in märket här, finns mycket fint!
Mamma slutar jobbet strax, är hemma själv. Har inte ätit lunch än, bara lite jordgubbar... proppade i mig onyttigheter igår, är inte särskilt sugen på någonting. Något måste jag väl få i mig, dock... uuusch jag har ont i magen, vill bara sova bort det! Vi hörs senare, det här är oooliiidligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0