SOLVARMA JORDGUBBAR ♥

Öööhh, sa någon debattartikel? Nej, det enda jag hörde var jordgubbar!
Lunch och fika hos farmor och farfar, kom hem för drygt en timme sen. Jordgubbar i massor, det bara ploppar upp överallt i landet där, så himmelskt! Det ska vara ovispad vispgrädde och socker till, inget annat!
Ikväll blir det grillat och vattenmelon. Det bästa med sommaren är att man verkligen kan vräka i sig, för man rör ju på sig och är ute hela tiden. Förhoppningsvis kan man vräka i sig i alla fall - har pendlat upp och ner med 5 kilos skillnad eller något liknande, ett tag. Just nu är jag inte nöjd alls... Usch, har stressat som fan i vår, jäkla skola... men nu ska det bli ordning på det! :')...

Jag har inte hämtat min sladd hos mamma idag, har inte hunnit det! Så fort jag har den så kommer bilder upp. Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0