SOM UTLOVAT:


Underbart gott!



Jordgubbar i soffan framför Solsidan!

Supersöt klänning som även fanns i vitt, antingen från Object, Pieces eller Vila, minns inte vilket, haha.

 

Denna var underbar, från Object. Jag fick på mig en i storlek XS!!! Det är lustigt med storlekar ibland, verkligen. Denna kanske blir inköpt när jag fått lön. Det är mycket som jag ska köpa, lite prioritet kanske ;)

100 kronor på rean inne i Vila-butiken i stan!

Tröjan jag kikade på på internet ju! Det bästa av allt? 150 kronor på rean! Woho! Fanns bara ett pr stycken i L, och en i M kvar, så tog M. Den är lite för stor, men det gör ingenting, lika fin ändå!

Sjukligt sköna fladder-brallor från Indiska, haha. Mamma köpte ett par, så jag lär väl låna de någon gång, hehe...

Söt topp signerad Indiska

One-size kofta från Indiska, såå snygg och mysig! Sitter i den just nu ;)

Göörsnygga brallor från Indiska!

Bekvämt från Lindex

Fin till pennkjol och pumps, eller jeansshorts!

Fin bikini!

En till! Båda från Lindex

Mjuk fin väska från Lindex

Perfekta (!) shorts från Lindex, så nöjd med dem. Superbra till Thailand ;)

Vilken midsommardröm! Den funderar man allt på ;)

Fin!

New Yorker

New Yorker

BikBok! Det var 2 shorts för 99 kronor! Köpte inga dock, jäävligt konstiga storlekar!

Perfekt! Jag köpte sololja med skyddsfaktor 6 (ville köpa utan, men det fick jag inte för mamma)

En sån här blev det också, doftar helt gudomligt

Hmm, visar inte mer av klänningen som jag köpte, än så här just nu. Jag är i valet och kvalet mellan två klänningar till skolavslutningen på fredag, och tänkte fråga om lite åsikter ;)

 

Sorry för dålig bildkvalitet. Men trots det, bättre än inget, eller? Hoppas det :')

Nu gör jag inget särskilt, tog en liten kula blåbärsglass och tutti frutti-strössel som jag avnjuter i sängen nu, hähä. Ingen kladdkaka idag i alla fall! Fick ett kort från The Body Shop häromdagen, 50 % rea, med försprång. Den börjar dock inte förrän på torsdag, och jag ska in till stan på onsdag för återbesök och lite sånt, bummer! Hade tänkt slå till på lite duschgel och så, men rean fortsätter typ en vecka in i juli, så då kan jag ju köra hårt ;) näe men bra med 50%, riktigt bra ju!

Nu: en dusch tror jag, tvätta håret och basta lite på mjukvärme, sen ansiktsmask... eller den får nog vänta till torsdag kväll, efter Boda Borg och innan skolavslutningen! :') men bastu ska det bli, och det är nu! Godnatt på er, sen när det är dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0