SOMMARLOOOV!

JAG HAR SOMMARLOV! Och det är underbart! Tror jag. Jag har alltid fått den känslan den första veckan typ, bara "jaha, och nu då?" innan man börjar planera saker och åker iväg och så där. Man kan väl säga att jag verkligen trivs i skolan MINUS alla uppgifter och inlämningar hit och dit. Hehehe. Men det känns skönt, fast jag jobbar hela sommaren, så ingen camping med husvagnen för min del :/ men det blir Liseberg och en massa sköna sommarkvällar ändå, har ganska bra schema för sommaren ändå. Det blir PENGAR av det här!
Har jobbat idag, 11-17.30 - det har varit kaos, hur jävla mycket folk som helst, helt sjukt! Stängde luckorna EN GÅNG på alla dessa timmar. Är trots det ganska pigg (även om jag slumrade i soffan en liten stund innan), men ska lägga mig snart tror jag. Har ätit kött och pommes ikväll, såå gott, och jordgubbar och vattenmelon. Chips, dipp, godis och cola har slunkit ner också, men inga kopiösa mängder, så det är okej ;) ledig imorgon, hoppas på sol!

Köpte mig nya Sofis Mode innan, tycker inte det var någon hit faktiskt. Den var absolut inte dålig, men nja... Hittade i alla fall mitt nyinköpta spetslinne från Monki däri, alltid lika roligt när man gör det! Ska matcha med lite loose fit jeansshorts, exempelvis Levi's eller Monki, tygskor och en enorm orange ring. Gorgeous! Även playsuiten på bild (från Monki) är riktigt snygg, funderar allt på den!

 

Ska börja prenumerera på Sofis Mode, det var bara första numret som jag inte var helt förtjust i, men konceptet och hela tidningen är underbar! Kitet från Murad är inte heller fel ju! Billigt dessutom! Men fyller i den imorgon, nu är jag alldeles för trött. Åt visst sommarlovs-tårtan från igår också, hehe, helt proppad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0