SVERIGES NATIONALDAG!

Glad nationaldag på er!
Fortfarande underbart väder, det lär nog hålla i sig nu. Har varit med en vän idag, men min pojkvän ska jag träffa imorgon istället. Har sovit en stund i soffan nu (solen tär riktigt mycket emellanåt faktiskt), och ska käka lite snart. Är hemma själv, och jag ska plocka fram kall grillad kyckling, fetaost, oliver och en sallad, kanske ska koka till lite pasta också... eller göra en snabb potatissallad! Hungrig som en varg är jag, så jag ska käka efterrätt också, funderar på att baka kladdkaka... hehe. Nae, vi har väl något jag kan rota fram ur skåpen, orkar inte baka xD

Kaanske att något inlägg till dyker upp ikväll (troligtvis), annars hörs vi imorgon! Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0