TIPSTIPSTIPS

Äh, jag ska baka en kladdkaka och övergarnera den med färska jordgubbar. Precis vad jag behöver. Inte min kropp, men mitt psyke xD ska blir sjukt gott...
Imorgon blir det stan, ska på återbesök och sen vandra lite i stan och köpa lite smågrejer sådär, bland annat en ny ansiktsrengöring och saltvattenspray. För tillfället använder jag en skumrengöring från The Body Shop, från eco-serien Nutriganics, och trivs superbra med den. Ska nog dock spara lite pengar och köpa en gel från Garnier, ur deras Fresh-serie. Den kostar typ 40 kronor och är hur bra som helst, då kan jag likaväl köpa den. Saltvattenspray ska jag ha ett nytt också, funderar på Toni & Guy's eller Lanza's, men har hört att H&M's är heelt fantastiskt bra? Då kan jag ju spara ytterligare pengar, den kostar väl bara 40 spänn eller så? Woho ;) eller - så blandar jag till ett eget saltvattenspray! Vatten, salt och socker behövs, måste bara leta lite mått. Det kan jag testa, nu när jag ändå inte gör någonting, sen är det ju bara att hälla ut det om det inte riktigt fungerar. Smart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0