DUVBLÅ

Hej
Allt bra med er? Jag har jobbat idag, 12-17.30. När jag slutat åkte jag till farmor och farfar och åt mat och jordgubbar, och sen cyklade vi en runda, jätteskönt. Farfar med sin elcykel, en sån vill jag också ha ;) jag tar en kväll i soffan, börjar inte jobba förrän klockan 15 imorgon men behöver vila, konstigt nog... kikar lite på Zaras webshop, rea på en massa! Bland annat denna fina, plisserade klänning i vackert duvblått. Kostar nu 499:-, förr 699:-.

 

Mamma och jag funderar på att köra till Växjö på förmiddagen, om vi orkar... kanske inte, mamma börjar jobba vid 14, så vi hinner kanske inte. Då får jag njuta av sovmorgon istället ;) Vi hörs, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0