MAKE UP STORE: NR. 342?

Gah, precis när jag stängt av datorn slutade det ju att åska. Kollade på reprisen från årets VS-show. Väntar på bättre tider, haha. Det börjar ljusna ute, men det är fortfarande dovt (och nu regnar det, igen O; ). OCH NU SLUTADE DET! Bah, nog om vädret!

Funderar på att slå till på en borste från Make Up Store till mitt Almost Powder som jag även det funderar på att köpa. Om jag faktiskt inte skulle testa Dual Foundation från MUS, verkar bra! Borsten har nr. 342 i alla fall, heter tydligen Rough brush round nr. 342.

 

Eller funkar den till cremeprodukter? Dual foundation är ju ett cremepuder, tror jag... annars slår jag till på en Foundation brush duo hair nr. 366 istället!

 

 

 



VA?!?!?! Är klockan redan SJU? Alltså den här dagen har bara försvunnit! Ska käka lätt ikväll, de andra är och handlar lite, så ska äta snart. Börjar bli hungrig! Var först sugen på potatisgratäng, men vid närmre eftertanke... nej, mest sugen på typ varma mackor eller en grov ost/skinksmörgås med paprika och juice till, mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0