VILA GORGEOUS CLOTHES

Åh, jag älskar Vila! Grymt snygga kläder! Var på Börjes och fikade med mamma innan idag (innan utspringet för studenterna, roligt att se, och kommer sakna alla! Dessvärre kunde jag inte gå på någon studentfest efteråt, för jag började ju jobba vid 17), och kikade bland kläderna en snabbis - och fick syn på dessa plagg:

 

 

Klänningen fanns i vitt också, men hittar ingen vit på hemsidan? Den var i alla fall riktigt fin, den finaste av de två. Toppen/blusen var också uuunderbar, den hade ett så vackert fall. Ska köpa den och den vita klänningen, kaanske den svarta också... sen funderar jag på ett par klänningar nedan, riktigt snygga! Nu när jag snart får lön, hallelujah!

 

 

Åh, denna tror jag att jag slår till på...

 


Och denna...




Jumpsuit/playsuit




















Slut på bildspam, hehe! SJUKT fina kläder alltså! Och då har jag inte kollat fler kategorier än dessa två... jisses. Jobbade närmre en halvtimme övertid, för det var sjukt mycket folk idag, trots dåligt väder? oh my... cyklade hem till mamma för att hämta det nödvändigaste, ska vara hos pappa denna veckan :) sista veckan i skolan, for now ;) hmm... imorgon åker jag och mamma till stan en sväng, eller upp till Grand och myser, behöver nåt annat att tänka på... ska kika efter dessa klänningar då! Fika lite, eller luncha gott... bara strosa omkring. Nu ska jag snart sova, är helt slut. Somnade ett tag på soffan, kom hem vid halv tio ungefär. Har däremot inte varit i skolan i mer än tio minuter idag, men tröttsamt ändå ska ni veta ;) nehe, kanske skulle ta ett glas cola till och sätta sig nere i soffan... en stund... ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0