1 månad ♥

Idag firar jag en månad med min man♥ officiellt i alla fall. Min fina, fina Jonatan.

Kom hem från Philippe vid 15. Har inte ätit lunch idag, inte varit hungrig ;o Men det kommer väl snart, haha. Beställt tacos till middag kväll, blev så sugen på det, så mamma ska ner och handla nu, kanske ska följa med ner. Det är ju så JÄKLA fint väder idag, jättevarmt och skönt i solen! :D Ikväll ska jag träffa Emilia, det var så länge sen! Vi ska mysa med fruktsallad och bastu, film och prat :) imorgon hoppas vi på väldigt fint väder!

En av mina små misar kastrerades igår, så nu är båda avklarade. Vi har en tjeja och en liten kille, och det var honan, Simba, som blev igår. Lilla gumman, med tratt på huvudet och fortfarande yr :( ♥

Fina toppar från Bikbok förresten, tycker ni inte det? Till ett par högmidjade byxor, klackar och ett fint smycke!

(Det tog visst en jädra tid att få klart det här inlägget, typ tre kvart xD)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0