DAGEN D

Morrn! :D
Vilken f-ing underbar dag!!! Blir vårjackan idag igen ;) måste ta en dusch nu och tvätta håret, tar en buss till stan vid 14, tight med tid när jag kommer fram, ska ju till sjukhuset på återbesök, inget spring på stan för det orkar jag inte med, ska hem till Emelie istället och göra en galen grej ;D WAAAAHHH :D

Dagens outfit kanske dyker upp här senare...? Kommer hem sent ikväll - har inte riktigt bestämt vilken buss jag tar hem, men sent i vilket fall Vi ses ändå skulle jag tro, för jag har prov imorgon som jag glömt kika på... xD bravo! Ska sitta och plugga powerpoint då alltså ... ;) men inte alltför svårt, så det ska nog gå vägen!

Vi ses, nu hoppar jag in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0