GLOSSY KRISTEL

Oj vilken trevlig eftermiddag jag haft med pojkvännen :) trots regn ute är jag glad, det är ju dessutom fredag imorgon :D då blir det bio och shopping! Hittade nyss ett lack jag ska köpa med mig hem imorgon, Kristel (ett glossy) från Make up store, helt GALET snyggt! Hittade bild hos bland annat gabriellaelio.blogspot.com.

Jag är även sugen på Chanel's lack som återfinns i sommarkollektionen för 2011 (släpps i maj!), i nyansen Mimosa, och First Mate från China Glaze (Anchors away-kollektionen). Alla dessa nyanser är så snygga på korta, fyrkantiga breda naglar!

Nu ska jag gå och hämta nåt gott i köket, och sätta mig i soffan och kolla på Step Brothers som går på 6:an nu klockan 21! :D vi hörs, ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0