I'm on fire

Hej på er! :)
Jag sitter i soffan hemma hos mamma och lyssnar på Springsteen och slöar mig. Har ätit kvällsmat, och min gympa har pågått i tjugo minuter - valde att inte gå idag, för det är inte lika kul när farmor, som är sjuk, inte är med, och så orkade jag inte riktigt heller xD har varit så jääävla trött idag, har nog ALDRIG, och då menar jag aldrig varit så trött, vet inte riktigt vad det berodde på - men i eftermiddags har jag inte kunnat hålla ögonen helt öppna, de har liksom slutit sig av sig själva (no kidding!) och, helt sjukt - jag somnade rätt upp och ner flera gånger (nickade till) när jag satt och lyssnade på föreläsning idag! Bah.. jag ligger verkligen efter med sömn! Sov hos min pojkvän inatt, och vi somnade ändå strax efter tolv typ... men vaknade strax efter 02 och trodde att det var morgon xD tur det inte var det, galet trött då. Aja, jag ska gå ut en runda strax istället, köpa en tidning och kanske lite Ben & Jerry's... ;D

Marknadsundersökningen på Procivitas igår gick sjuukt bra, vi var klara på en halvtimme och alla var så trevliga! Imorgon är det sista skolan, JB, och vi kör bil in - skönt. Ska köpa en sista sak inne i stan, sen hem och hitta på nåt :) igår köpte jag riktigt snygga grejer, bland annat ett JÄVLIGT snyggt inca-linne inne på BikBok, 50% off också, så jag betalade bara 75 kronor eller nåt! Hade även tänkt knåpa ihop ett inlägg om vad jag använder för hudvård, skulle det vara roligt? Let me know! Nu ska jag ta mig ut en sväng, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0